Grafik zajęć

Sala "A"

Sala "B"

Tabata – to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała.

Kettlebell (GIRIA) – odważnik kulowy umożliwia zrobienie zarówno treningu siłowego bazującego na budowaniu siły maksymalnej, jak również wytrzymałościowego. Kettlebells to nie tylko redukcja tkanki tłuszczowej – poprawa sylwetki, ale także stabilizacji ciała. Kettle bardzo dobrze sprawdzają się w treningu osób po kontuzjach oraz z bólami pleców.

Cross trening – jest metodą treningową, dzięki której ćwiczący zdobywa kompletną i przekrojową sprawność: jest silny, zwinny, szybki, wydolny, gibki. Dzięki temu może stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie postawi przed nim życie i jakakolwiek inna dyscyplina sportowa.

Cross trening grupa początkująca – to treningi wprowadzające do treningów głównych. Bardzo dbamy o bezpieczeństwo naszych podopiecznych. Wszyscy uczestnicy to osoby początkujące!

  • zapoznamy Cię z zasadami bezpiecznego treningu
  • nauczymy Cię dobierać intensywność i obciążenia pod TWOJE możliwości
  • poznasz podstawowe ruchy, ćwiczenia i sposób ich wykonywania
  • zajęcia odbywają się w grupie, dzięki czemu poznajesz ludzi, którzy będą z Tobą trenować w kolejnych miesiącach

Men Only Training – dedykowany jest głównie dla mężczyzn starających się dostać do służb mundurowych tj. wojsko, policja, straż graniczna, straż pożarna, a także do jednostek wojsk specjalnych. W zajęciach mogą brać udział także mężczyźni, którzy nie myślą o wyżej wymienionych służbach, ale posiadają dobrą kondycję fizyczną bądź trenują w naszym klubie minimum 6 miesięcy. Zapewniamy że posiadamy doświadczenie w tego typu treningach.